پروانه

در اوج و حضیض زندگی

پروانه

در اوج و حضیض زندگی

اینجا من از روزمره ها و اتفاقات خاص زندگی ام می نویسم.
مسلّماً نوشته ها حکایت کننده ی دقیق از حقیقتها و واقعیتهای رخ داده، نمی باشند.
پس قضاوت نکنید و به سوء برداشت دچار نشوید.
این، « من » حقیقی من است.
______________
تلنگر و تذکر از سر فهم و شعور و منطق، برای من خیلی ارزشمندتر هست از تعریفات الکی و آبکی که از سر هوا و هوس یا خودشیرینی یا إغفال باشد.
______________
اینجا، یک دختر خام بی تجربه نمی نویسد، بلکه یک زن جا افتاده و سرد و گرم روزگار چشیده، می نویسد.
______________
وبلاگ دیگه من:
hakimeh51.blog.ir

آخرین مطالب

آماده سازی طرح برنامه سفر

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۴۶ ب.ظ

داشتم به برنامه ریزی در مورد سفر پیش رو که در این پست راجبش حرف زده بودم، فکر می کردم که:

حالا که فرصت خوبی داره ایجاد میشه و یک عده افراد مستعد دور هم جمع میشن، یک برنامه مفید علمی براشون بریزم که در روزهایی که با هم هستیم، هم من هوش و استعداد اونها رو به چالش بکشم، هم اونها از داشته های من و علوم من بهره ببرند و برای کلاسها و جلسات بعدی دروس، از اون استفاده کنند.

.

+ هفته ی گذشته توی یکی از کلاسها، بحث عناصر اربعه رو مطرح کردم در ارتباط با آیات سی به بعد سوره بقره که مربوط میشه به داستان حضرت آدم علیه السلام. توی گروه، تحقیقات جالبی ارائه شد. یکی از نخبه ها به عنصر پنجم رسیده ، اگه نمی رسید، من هم راجبش حرفی نمی زدم؛ ولی چون رسیده لازم هست که در موردش توضیحاتی ارائه بدم.

.

+ امروز صبح یکدفعه یاد زینب افتادم که توی این پست ازش گفته بودم.

پیام دادم بهش و از سفر پیش رو گفتم. و بهش گفتم جای شما و فاطمه و الهام خالی.

اونم فکر کرد دارم دعوتش می کنم! گفت متأسفانه نمی تونم بیام. در حالیکه منظور و هدف من از دادن اون پیام این بود که بهش بفهمونم که حیف از شماهایی که چهار سال وقت و عمرتون رو هدر دادید و معطل موندید. وگرنه الآن هم شماها باید جزو این نخبه ها دور هم جمع می شدید و می درخشیدید.

من واقعاً همیشه برای استعدادهای هدر رفته غصه خوردم و می خورم.

.

+ بخش « من کیستم » در بالای صفحه رو قصد دارم هرازگاهی، مطالبی بهش اضافه کنم. هربار که آپدیتش کردم، خبر میدم تا بخونید و منو بیشتر بشناسید.

۰۳/۰۲/۱۵
پروانه ..

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.